Regulamin



 

DANE APTEKI ORAZ ADRES :

 

AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26

REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613, KRS:325396

Tel. 08-18 pon-piątek : 794100590, 515-503-355

Tel.Koszty wysyłki 793-993-143 24 h po 16 proszę sms

 

 

 


 

Pracujemy w godzinach:

poniedziałek-piątek 8.00 - 18.30, sobota 8.00 - 14.00

( Uwaga !!! nie wysyłamy przesyłek w Sobotę z uwagi na fakt że firmy kurierskie

nie odbierają w ten dzień .Nie realizujemy odbiorów osobistych,

wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem
Poczty Polskiej ,firmy Kurierskiej,Inpost-u) 

 

 

Zezwolenie na prowadzenie Apteki ogólnodostępnej

 

GWARANTUJEMY, ŻE: 

  

1.   Zakupiony towar jest oryginalny i zawsze pochodzi z legalnego źródła!  

2.   Cechuje go wysoka jakość.  

3.   Posiada długą datę ważności  

4.Produkty lecznicze przechowywane są w odpowiednich warunkach.  

5.    Paczki są starannie zapakowane i zabezpieczone przed
uszkodzeniem w czasie transportu, 
 

 Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

REGULAMIN  

I. Zakupy w sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu!

II. NIE SPRZEDAJEMY W ILOŚCIACH HURTOWYCH POWYŻEJ 10 SZT JEDNEGO RODZAJU PRODUKTU !!!


 


Prosimy o podanie aktualnego numeru tel. kom.



Nie podanie telefonu kom. może utrudnić odbiór przesyłki.

 

III. PŁATNOŚCI

Każdy zakup dokumentowany jest paragonem lub na życzenie fakturą VAT.

W przypadku wyboru opcji faktury prosimy o dane wypełnione w formularzu.

 



IV. WYSYŁKA,ORAZ KOSZT :

W przypadku  wyboru F-VAT,koloru rozmiaru etc. prosimy o wpisanie danych
 w  formularzu .

Chwilowo nie wysyłamy za Granicę .




 UWAGA NOWA USŁUGA

KLIKNIJ BANER WYBIERZ STACJĘ ORLEN

PODAJ NAM JEJ ADRES ORAZ KOD

I

ODBIERZ PRZESYŁKĘ W DOWOLNYM MOMENCIE


 

ZACHĘCAMY DO WYSYŁKI E-PRZESYŁKĄ,PACZKĄ LUB KURIEREM 

E-PRZESYŁKA

TO FORMA WYSYŁKI PACZKĄ GDZIE ODBIORCA DECYDUJE O MIEJSCU JEJ ODBIORU

PRZED WYBOREM E-PRZESYŁKI NALEŻY ZLOKALIZOWAĆ PLACÓWKĘ POCZTY

WYDAJĄCĄ TAKĄ PRZESYŁKĘ W TYM CELU

KLIKNIJ PONIŻEJ NA BANER......                                                       

  

.....>>>>>><<<<<<

 W FORMULARZU OPCJI DOSTAWY

PODAJ NAM PEŁNY ADRES Z NUMEREM PLACÓWKI WYDAJĄCEJ PRZESYŁKĘ

ZALETY:

SZYBSZA OD LISTU EKONOMICZNEGO  

DO 4 DNI NIE LICZĄC DNI WOLNYCH I DNIA NADANIA

ZABEZPIECZONA JAK PACZKA 

BEZ AWIZA W SKRZYNCE, POWIADOMIENIE SMS O NADEJŚCIU 

TAŃSZA OD LISTU PRIORYTETOWEGO 

Z MOŻLIWOŚCIĄ ŚLEDZENIA PRZESYŁKI 

   

W CELU ŚLEDZENIA PRZESYŁKI

WYSTARCZY NUMER NADAWCZY WPISANY:

KLIKNIJ BANER NIŻEJ......                                                     

......>>>>><<<<<<<

 

NUMERY NADAWCZE PACZEK WYDAJEMY NA ŻYCZENIE NA BIEŻĄCO

NUMERY NADAWCZE LISTÓW WYDAJEMY NA ŻYCZENIE PO 10 DNIACH OD NADANIA

 

NIE RYZYKUJ PRZESYŁKI LISTEM TO JUŻ DZIŚ NIE OPŁACALNE

E-PRZESYŁKĄ OSZCZĘDZAMY TWÓJ CENNY CZAS !!!


   


Znajdź przesyłkę


......>>>>><<<<<<<

 

PRZESYŁKA KURIERSKA : 

 

 

Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół  .

Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. 

 

W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ

obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy.

 

Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń

należy zgłosić szkodę niejawną  w terminie nie przekraczającym  

7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki

Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej

https://www.siodemka.com/pl/kontakt/

oraz za pośrednictwem formularza pod adresem :

https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody

 

 

Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od otrzymania przesyłki.

 

Ewentualnie prosimy nie odbierać przesyłki i zwrócić ją do nadawcy.

 

 Firma kurierska Siódemka do odbiorców paczek
wysyła powiadomienia SMS o aktualnym statusie przesyłki.

Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami

ze strony Firmy Kurierskiej.

Generalnie przesyłki dostarczane są dnia następnego po wysyłce .


W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe,

terminy te mogą się przedłużyć.

 

Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronach przewoźników:

(Poczta Polska, UPS, DHL, DPD, GLS, Siódemka, K-EX itp).

 

 

V. CZAS WYSYŁKI

 Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych
nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto

lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem.

W praktyce w większości przypadków udaje nam  się realizować zamówienia 

już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu

 , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , 

dni ustawowo wolnych od pracy. 


VI. ODBIÓR OSOBISTY. 

 

Nie realizujemy odbiorów osobistych,

wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem

Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u .

VII. INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI 


a) SPOSÓB PAKOWANIA

LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE

najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe ,

co wiąże się z możliwością uszkodzenia

(zniszczenie opakowania itp.) 

 

REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA
W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB UBYTKU W LISTACH
NALEŻY SPORZĄDZIĆ BEZPOŚREDNIO PRZY PRZYJĘCIU 
PROTOKÓŁ SPORZĄDZONY PRZEZ POCZTĘ
 JESTEŚMY BEZRADNI JEŚLI NIE POSIADAMY  
W/W DOKUMENTÓW lub ZWRÓCIĆ PRZESYŁKĘ NADAWCY

Dlatego też zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką.

Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane.  

Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!! 

 

b) W przypadku wysyłki na inny adres,

prosimy o skorzystanie z formularza 


c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami

ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane

są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne,

nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego,

następnie skontaktować z nami.

 

Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni

-składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie. 

 

d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko,

ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego

i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp.

ZAWSZE rekompensujemy  straty kupującego. 

 

VIII. ZWROTY I WARUNKI REKLAMACJI  

 

Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół  .

Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. 

 

W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ/POCZTY

obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy.

 

Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń

należy zgłosić szkodę niejawną  w terminie nie przekraczającym

7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki

Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej

https://www.siodemka.com/pl/kontakt/

oraz za pośrednictwem formularza pod adresem :

https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody

 

 

Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

W przypadku przesyłek pocztowych jeśli w momencie odbioru nie zgłoszą Państwo

uszkodzenia lub ubytku zawartości istnieje możliwość złożenia reklamacji .

W najbliższym oddziale pocztowym znajdują się druki reklamacyjne które należny wypełnić

podpisać i złożyć w w/w oddziale ,ewentualnie można je pobrać ze strony :


Druk reklamacji dla usług krajowych

 

https://ereklamacje.poczta-polska.pl/

 

Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki,

lub gdy Państwo nie zgłoszą reklamacji na poczcie.

 

Ewentualnie prosimy nie odbierać przesyłki i zwrócić ją do nadawcy.
UWAGA NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH ZWROTÓW WCZEŚNIEJ NIE UZGODNIONYCH .
 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w Aptece nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz   ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; W myśl art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne(Dz.U. z dnia 31 października2001) Zwrotowi nie podlegają jednak produkty lecznicze i wyroby medyczne.   Przepis ust. 5 nie dotyczy produktu leczniczego lub wyrobu medycznego zwracanego aptece z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania.   Produkty lecznicze i wyroby medyczne: wydane z apteki co do zasady nie podlegają zwrotowi/reklamacji; zwrot/reklamacja tego rodzaju produktów jest możliwy wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania. Zasada ta odpowiada regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 - t.j.). W celu dokonania ewentualnego zwrotu/reklamacji zamówionych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się telefonicznie z daną apteką i ustalić warunki zwrotu. Pozostałe produkty: (np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne) w żadnym przypadku nie podlegają zwrotowi. Sprzedaż Internetowego Systemu Zamawiania Leków)  nie podlega regulacji przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu tychże przepisów. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości/dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji. Prosimy wtedy o kontakt z Apteką.

 

W przypadku zakupu produktów termolabilnych odbiór wyłącznie osobisty .


 

 

W przypadku zwrotu gdy wina leży po stronie sprzedawcy udostępniamy bezpłatna formę wysyłki

Szybki i wygodny zwrot w kilku prostych krokach przez internetowy formularz
Największa sieć punktów, gdzie przyjmowane będą paczki do nadania –
ponad 7000 placówek na terenie całego kraju
SMS-owe potwierdzenie doręczenia przesyłki do sprzedawcy
 
Jeśli jednak nie chcą Państwo skorzystać z bezpłatnej przesyłki zwrotnej,
prosimy o F-VAT na poniesione koszty wysyłki wystawioną na dane :
AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26
REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613
oraz wysyłaną wraz z przesyłką.
Tylko tak wystawiony dokument sprzedaży upoważnia nas do zwrotu należności
w świetle obowiązujących przepisów podatkowych.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel