Regulamin
DANE APTEKI ORAZ ADRES :
AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26
REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613, KRS:325396
Tel. 08-18 pon-piątek : 794100590, 515-503-355
Tel.Koszty wysyłki 793-993-143 24 h po 16 proszę sms
Pracujemy w godzinach:
poniedziałek-piątek 8.00 - 18.30, sobota 8.00 - 14.00
( Uwaga !!! nie wysyłamy przesyłek w Sobotę z uwagi na fakt że firmy kurierskie
nie odbierają w ten dzień .Nie realizujemy odbiorów osobistych,
wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem
Poczty Polskiej ,firmy Kurierskiej,Inpost-u)
Zezwolenie na prowadzenie Apteki ogólnodostępnej
GWARANTUJEMY, ŻE:
1. Zakupiony towar jest oryginalny i zawsze pochodzi z legalnego źródła!
2. Cechuje go wysoka jakość.
3. Posiada długą datę ważności
4.Produkty lecznicze przechowywane są w odpowiednich warunkach.
5. Paczki są starannie zapakowane i zabezpieczone przed
uszkodzeniem w czasie transportu,
Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą.
REGULAMIN
I. Zakupy w sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu!
II. NIE SPRZEDAJEMY W ILOŚCIACH HURTOWYCH POWYŻEJ 10 SZT JEDNEGO RODZAJU PRODUKTU !!!
Prosimy o podanie aktualnego numeru tel. kom.
Nie podanie telefonu kom. może utrudnić odbiór przesyłki.
III. PŁATNOŚCI
Każdy zakup dokumentowany jest paragonem lub na życzenie fakturą VAT.
W przypadku wyboru opcji faktury prosimy o dane wypełnione w formularzu.
IV. WYSYŁKA,ORAZ KOSZT :
W przypadku wyboru F-VAT,koloru rozmiaru etc. prosimy o wpisanie danych
w formularzu .
Chwilowo nie wysyłamy za Granicę .
UWAGA NOWA USŁUGA
KLIKNIJ BANER WYBIERZ STACJĘ ORLEN
PODAJ NAM JEJ ADRES ORAZ KOD
I
ODBIERZ PRZESYŁKĘ W DOWOLNYM MOMENCIE
ZACHĘCAMY DO WYSYŁKI E-PRZESYŁKĄ,PACZKĄ LUB KURIEREM
E-PRZESYŁKA
TO FORMA WYSYŁKI PACZKĄ GDZIE ODBIORCA DECYDUJE O MIEJSCU JEJ ODBIORU
PRZED WYBOREM E-PRZESYŁKI NALEŻY ZLOKALIZOWAĆ PLACÓWKĘ POCZTYWYDAJĄCĄ TAKĄ PRZESYŁKĘ W TYM CELU
KLIKNIJ PONIŻEJ NA BANER......
W FORMULARZU OPCJI DOSTAWY
PODAJ NAM PEŁNY ADRES Z NUMEREM PLACÓWKI WYDAJĄCEJ PRZESYŁKĘ
ZALETY:
SZYBSZA OD LISTU EKONOMICZNEGO
DO 4 DNI NIE LICZĄC DNI WOLNYCH I DNIA NADANIA
ZABEZPIECZONA JAK PACZKA
BEZ AWIZA W SKRZYNCE, POWIADOMIENIE SMS O NADEJŚCIU
TAŃSZA OD LISTU PRIORYTETOWEGO
Z MOŻLIWOŚCIĄ ŚLEDZENIA PRZESYŁKI
W CELU ŚLEDZENIA PRZESYŁKI
WYSTARCZY NUMER NADAWCZY WPISANY:
KLIKNIJ BANER NIŻEJ......
NUMERY NADAWCZE PACZEK WYDAJEMY NA ŻYCZENIE NA BIEŻĄCO
NUMERY NADAWCZE LISTÓW WYDAJEMY NA ŻYCZENIE PO 10 DNIACH OD NADANIA
NIE RYZYKUJ PRZESYŁKI LISTEM TO JUŻ DZIŚ NIE OPŁACALNE
E-PRZESYŁKĄ OSZCZĘDZAMY TWÓJ CENNY CZAS !!!
Znajdź przesyłkę
PRZESYŁKA KURIERSKA :
Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół .
Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika.
W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ
obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy.
Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń
należy zgłosić szkodę niejawną w terminie nie przekraczającym
7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki
Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej
https://www.siodemka.com/pl/kontakt/
oraz za pośrednictwem formularza pod adresem :
https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody
Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od otrzymania przesyłki.
Ewentualnie prosimy nie odbierać przesyłki i zwrócić ją do nadawcy.
Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami
ze strony Firmy Kurierskiej.
Generalnie przesyłki dostarczane są dnia następnego po wysyłce .
W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe,
terminy te mogą się przedłużyć.
Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronach przewoźników:
(Poczta Polska, UPS, DHL, DPD, GLS, Siódemka, K-EX itp).
V. CZAS WYSYŁKI
Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych
nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto
lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem.
W praktyce w większości przypadków udaje nam się realizować zamówienia
już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu
, co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych ,
dni ustawowo wolnych od pracy.
VI. ODBIÓR OSOBISTY.
Nie realizujemy odbiorów osobistych,
wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem
Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u .
VII. INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI
a) SPOSÓB PAKOWANIA
LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE
najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe ,
co wiąże się z możliwością uszkodzenia
(zniszczenie opakowania itp.)
Dlatego też zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką.
Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane.
Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!!
b) W przypadku wysyłki na inny adres,
prosimy o skorzystanie z formularza
c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami
ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane
są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne,
nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego,
następnie skontaktować z nami.
Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni
-składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie.
d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko,
ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego
i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp.
ZAWSZE rekompensujemy straty kupującego.
VIII. ZWROTY I WARUNKI REKLAMACJI
Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół .
Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika.
W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ/POCZTY
obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy.
Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń
należy zgłosić szkodę niejawną w terminie nie przekraczającym
7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki
Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej
https://www.siodemka.com/pl/kontakt/
oraz za pośrednictwem formularza pod adresem :
https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody
Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od daty otrzymania przesyłki.
W przypadku przesyłek pocztowych jeśli w momencie odbioru nie zgłoszą Państwo
uszkodzenia lub ubytku zawartości istnieje możliwość złożenia reklamacji .
W najbliższym oddziale pocztowym znajdują się druki reklamacyjne które należny wypełnić
podpisać i złożyć w w/w oddziale ,ewentualnie można je pobrać ze strony :
Druk reklamacji dla usług krajowych
https://ereklamacje.poczta-polska.pl/
Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki,
lub gdy Państwo nie zgłoszą reklamacji na poczcie.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w Aptece nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; W myśl art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne(Dz.U. z dnia 31 października2001) Zwrotowi nie podlegają jednak produkty lecznicze i wyroby medyczne. Przepis ust. 5 nie dotyczy produktu leczniczego lub wyrobu medycznego zwracanego aptece z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania. Produkty lecznicze i wyroby medyczne: wydane z apteki co do zasady nie podlegają zwrotowi/reklamacji; zwrot/reklamacja tego rodzaju produktów jest możliwy wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania. Zasada ta odpowiada regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 - t.j.). W celu dokonania ewentualnego zwrotu/reklamacji zamówionych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się telefonicznie z daną apteką i ustalić warunki zwrotu. Pozostałe produkty: (np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne) w żadnym przypadku nie podlegają zwrotowi. Sprzedaż Internetowego Systemu Zamawiania Leków) nie podlega regulacji przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu tychże przepisów. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości/dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji. Prosimy wtedy o kontakt z Apteką.
W przypadku zakupu produktów termolabilnych odbiór wyłącznie osobisty .
W przypadku zwrotu gdy wina leży po stronie sprzedawcy udostępniamy bezpłatna formę wysyłki
AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26
REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613