Regulamin

Spis treści


     

    DANE APTEKI ORAZ ADRES :

     

    AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26

    REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613, KRS:325396

    Tel. 08-18 pon-piątek : 794100590, 515-503-355

    Tel.Koszty wysyłki 793-993-143 24 h po 16 proszę sms

     

     

     


     

    Pracujemy w godzinach:

    poniedziałek-piątek 8.00 - 18.30, sobota 8.00 - 14.00

    ( Uwaga !!! nie wysyłamy przesyłek w Sobotę z uwagi na fakt że firmy kurierskie

    nie odbierają w ten dzień .Nie realizujemy odbiorów osobistych,

    wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem
    Poczty Polskiej ,firmy Kurierskiej,Inpost-u) 

     

     

    Zezwolenie na prowadzenie Apteki ogólnodostępnej

     

    GWARANTUJEMY, ŻE: 

      

    1.   Zakupiony towar jest oryginalny i zawsze pochodzi z legalnego źródła!  

    2.   Cechuje go wysoka jakość.  

    3.   Posiada długą datę ważności  

    4.Produkty lecznicze przechowywane są w odpowiednich warunkach.  

    5.    Paczki są starannie zapakowane i zabezpieczone przed
    uszkodzeniem w czasie transportu, 
     

     Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

    REGULAMIN  

    I. Zakupy w sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu!

    II. NIE SPRZEDAJEMY W ILOŚCIACH HURTOWYCH POWYŻEJ 10 SZT JEDNEGO RODZAJU PRODUKTU !!!


     


    Prosimy o podanie aktualnego numeru tel. kom.



    Nie podanie telefonu kom. może utrudnić odbiór przesyłki.

     

    III. PŁATNOŚCI

    Każdy zakup dokumentowany jest paragonem lub na życzenie fakturą VAT.

    W przypadku wyboru opcji faktury prosimy o dane wypełnione w formularzu.

     



    IV. WYSYŁKA,ORAZ KOSZT :

    W przypadku  wyboru F-VAT,koloru rozmiaru etc. prosimy o wpisanie danych
     w  formularzu .

    Chwilowo nie wysyłamy za Granicę .




     UWAGA NOWA USŁUGA

    KLIKNIJ BANER WYBIERZ STACJĘ ORLEN

    PODAJ NAM JEJ ADRES ORAZ KOD

    I

    ODBIERZ PRZESYŁKĘ W DOWOLNYM MOMENCIE


     

    ZACHĘCAMY DO WYSYŁKI E-PRZESYŁKĄ,PACZKĄ LUB KURIEREM 

    E-PRZESYŁKA

    TO FORMA WYSYŁKI PACZKĄ GDZIE ODBIORCA DECYDUJE O MIEJSCU JEJ ODBIORU

    PRZED WYBOREM E-PRZESYŁKI NALEŻY ZLOKALIZOWAĆ PLACÓWKĘ POCZTY

    WYDAJĄCĄ TAKĄ PRZESYŁKĘ W TYM CELU

    KLIKNIJ PONIŻEJ NA BANER......                                                       

      

    .....>>>>>><<<<<<

     W FORMULARZU OPCJI DOSTAWY

    PODAJ NAM PEŁNY ADRES Z NUMEREM PLACÓWKI WYDAJĄCEJ PRZESYŁKĘ

    ZALETY:

    SZYBSZA OD LISTU EKONOMICZNEGO  

    DO 4 DNI NIE LICZĄC DNI WOLNYCH I DNIA NADANIA

    ZABEZPIECZONA JAK PACZKA 

    BEZ AWIZA W SKRZYNCE, POWIADOMIENIE SMS O NADEJŚCIU 

    TAŃSZA OD LISTU PRIORYTETOWEGO 

    Z MOŻLIWOŚCIĄ ŚLEDZENIA PRZESYŁKI 

       

    W CELU ŚLEDZENIA PRZESYŁKI

    WYSTARCZY NUMER NADAWCZY WPISANY:

    KLIKNIJ BANER NIŻEJ......                                                     

    ......>>>>><<<<<<<

     

    NUMERY NADAWCZE PACZEK WYDAJEMY NA ŻYCZENIE NA BIEŻĄCO

    NUMERY NADAWCZE LISTÓW WYDAJEMY NA ŻYCZENIE PO 10 DNIACH OD NADANIA

     

    NIE RYZYKUJ PRZESYŁKI LISTEM TO JUŻ DZIŚ NIE OPŁACALNE

    E-PRZESYŁKĄ OSZCZĘDZAMY TWÓJ CENNY CZAS !!!


       


    Znajdź przesyłkę


    ......>>>>><<<<<<<

     

    PRZESYŁKA KURIERSKA : 

     

     

    Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół  .

    Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. 

     

    W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ

    obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy.

     

    Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń

    należy zgłosić szkodę niejawną  w terminie nie przekraczającym  

    7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki

    Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej

    https://www.siodemka.com/pl/kontakt/

    oraz za pośrednictwem formularza pod adresem :

    https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody

     

     

    Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od otrzymania przesyłki.

     

    Ewentualnie prosimy nie odbierać przesyłki i zwrócić ją do nadawcy.

     

     Firma kurierska Siódemka do odbiorców paczek
    wysyła powiadomienia SMS o aktualnym statusie przesyłki.

    Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami

    ze strony Firmy Kurierskiej.

    Generalnie przesyłki dostarczane są dnia następnego po wysyłce .


    W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe,

    terminy te mogą się przedłużyć.

     

    Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronach przewoźników:

    (Poczta Polska, UPS, DHL, DPD, GLS, Siódemka, K-EX itp).

     

     

    V. CZAS WYSYŁKI

     Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych
    nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto

    lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem.

    W praktyce w większości przypadków udaje nam  się realizować zamówienia 

    już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu

     , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , 

    dni ustawowo wolnych od pracy. 


    VI. ODBIÓR OSOBISTY. 

     

    Nie realizujemy odbiorów osobistych,

    wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem

    Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u .

    VII. INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI 


    a) SPOSÓB PAKOWANIA

    LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE

    najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe ,

    co wiąże się z możliwością uszkodzenia

    (zniszczenie opakowania itp.) 

     

    REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA
    W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB UBYTKU W LISTACH
    NALEŻY SPORZĄDZIĆ BEZPOŚREDNIO PRZY PRZYJĘCIU 
    PROTOKÓŁ SPORZĄDZONY PRZEZ POCZTĘ
     JESTEŚMY BEZRADNI JEŚLI NIE POSIADAMY  
    W/W DOKUMENTÓW lub ZWRÓCIĆ PRZESYŁKĘ NADAWCY

    Dlatego też zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką.

    Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane.  

    Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!! 

     

    b) W przypadku wysyłki na inny adres,

    prosimy o skorzystanie z formularza 


    c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami

    ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane

    są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne,

    nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego,

    następnie skontaktować z nami.

     

    Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni

    -składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie. 

     

    d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko,

    ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego

    i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp.

    ZAWSZE rekompensujemy  straty kupującego. 

     

    VIII. ZWROTY I WARUNKI REKLAMACJI  

     

    Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół  .

    Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. 

     

    W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ/POCZTY

    obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy.

     

    Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń

    należy zgłosić szkodę niejawną  w terminie nie przekraczającym

    7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki

    Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej

    https://www.siodemka.com/pl/kontakt/

    oraz za pośrednictwem formularza pod adresem :

    https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody

     

     

    Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od daty otrzymania przesyłki.

     

    W przypadku przesyłek pocztowych jeśli w momencie odbioru nie zgłoszą Państwo

    uszkodzenia lub ubytku zawartości istnieje możliwość złożenia reklamacji .

    W najbliższym oddziale pocztowym znajdują się druki reklamacyjne które należny wypełnić

    podpisać i złożyć w w/w oddziale ,ewentualnie można je pobrać ze strony :


    Druk reklamacji dla usług krajowych

     

    https://ereklamacje.poczta-polska.pl/

     

    Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki,

    lub gdy Państwo nie zgłoszą reklamacji na poczcie.

     

    Ewentualnie prosimy nie odbierać przesyłki i zwrócić ją do nadawcy.
    UWAGA NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH ZWROTÓW WCZEŚNIEJ NIE UZGODNIONYCH .
     

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej w Aptece nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz   ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; W myśl art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne(Dz.U. z dnia 31 października2001) Zwrotowi nie podlegają jednak produkty lecznicze i wyroby medyczne.   Przepis ust. 5 nie dotyczy produktu leczniczego lub wyrobu medycznego zwracanego aptece z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania.   Produkty lecznicze i wyroby medyczne: wydane z apteki co do zasady nie podlegają zwrotowi/reklamacji; zwrot/reklamacja tego rodzaju produktów jest możliwy wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania. Zasada ta odpowiada regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r., nr 45, poz. 271 - t.j.). W celu dokonania ewentualnego zwrotu/reklamacji zamówionych produktów leczniczych lub wyrobów medycznych należy skontaktować się telefonicznie z daną apteką i ustalić warunki zwrotu. Pozostałe produkty: (np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne) w żadnym przypadku nie podlegają zwrotowi. Sprzedaż Internetowego Systemu Zamawiania Leków)  nie podlega regulacji przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu tychże przepisów. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości/dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji. Prosimy wtedy o kontakt z Apteką.

     

    W przypadku zakupu produktów termolabilnych odbiór wyłącznie osobisty .


     

     

    W przypadku zwrotu gdy wina leży po stronie sprzedawcy udostępniamy bezpłatna formę wysyłki

    Szybki i wygodny zwrot w kilku prostych krokach przez internetowy formularz
    Największa sieć punktów, gdzie przyjmowane będą paczki do nadania –
    ponad 7000 placówek na terenie całego kraju
    SMS-owe potwierdzenie doręczenia przesyłki do sprzedawcy
     
    Jeśli jednak nie chcą Państwo skorzystać z bezpłatnej przesyłki zwrotnej,
    prosimy o F-VAT na poniesione koszty wysyłki wystawioną na dane :
    AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26
    REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613
    oraz wysyłaną wraz z przesyłką.
    Tylko tak wystawiony dokument sprzedaży upoważnia nas do zwrotu należności
    w świetle obowiązujących przepisów podatkowych.

     

     

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixelpixelpixelpixel