DPD
PRZESYŁKA KURIERSKA :
Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół .
Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika.
W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ
obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy.
Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń
należy zgłosić szkodę niejawną w terminie nie przekraczającym
7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki
Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej
https://www.siodemka.com/pl/kontakt/
oraz za pośrednictwem formularza pod adresem :
https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody
Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od otrzymania przesyłki.
Ewentualnie prosimy nie odbierać przesyłki i zwrócić ją do nadawcy.
Firma kurierska Siódemka do odbiorców paczek
wysyła powiadomienia SMS o aktualnym statusie przesyłki.
Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami
ze strony Firmy Kurierskiej.
Generalnie przesyłki dostarczane są dnia następnego po wysyłce .
W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe,
terminy te mogą się przedłużyć.
Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronach przewoźników:
(Poczta Polska, UPS, DHL, DPD, GLS, Siódemka, K-EX itp).