DPD

Spis treści

    PRZESYŁKA KURIERSKA :

     

     

    Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół .

    Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika.

     

    W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ

    obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy.

     

    Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń

    należy zgłosić szkodę niejawną w terminie nie przekraczającym

    7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki

    Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej

    https://www.siodemka.com/pl/kontakt/

    oraz za pośrednictwem formularza pod adresem :

    https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody

     

     

    Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki, lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od otrzymania przesyłki.

     

    Ewentualnie prosimy nie odbierać przesyłki i zwrócić ją do nadawcy.

     

    Firma kurierska Siódemka do odbiorców paczek

    wysyła powiadomienia SMS o aktualnym statusie przesyłki.

    Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami

    ze strony Firmy Kurierskiej.

    Generalnie przesyłki dostarczane są dnia następnego po wysyłce .


    W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe,

    terminy te mogą się przedłużyć.

     

    Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronach przewoźników:

    (Poczta Polska, UPS, DHL, DPD, GLS, Siódemka, K-EX itp).

     

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixelpixelpixelpixelpixel